پوست وزیبایی

Main My profile designer
در باره ي ما

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوند روزانه
هاستhttp://" title="سایت بازرگان">سایت بازرگان
تبادل لینک
تبادل لینک
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک
درج آگهی رایگان
واضح
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
:: تمام پيوندها ::
جستجو در سايت
"لطفا از کلمات کليدي براي جستجو استفاده کنيد !!!


طراح قالب

Www.LoxBlog.Com
پلینگ

 

چند قانون کلي پيش از انجام پيلينگ يا استفاده از ماسک‌هاي مختلف خانگي براي رفع لکه‌هاي پوستي وجود دارد؛ بايد صورتتان را خوب بشوييد و با دستمالي نرم، آن را خشک کنيد، تا حد امکان پوستتان را بعد از پيلينگ از تابش مستقيم نور آفتاب دور نگه داريد و صورتتان را پس از استفاده از ماسک‌هاي طبيعي، با آب ولرم و صابون‌هاي حاوي نرم‌کننده بشوييد.


7 راه براي از بين بردن لکه‌هاي پوستي

1.روزي 2 بار يک پنبه تميز را به کمي آب پرتقال يا آب ليموترش آغشته کنيد و آن را روي لکه‌هاي پوست دست يا صورتتان بماليد. آب پرتقال و ليموترش، حاوي مقادير قابل‌توجهي ويتامين C و انواع آنتي‌اکسيدان هستند و مي‌توانند در کم‌رنگ كردن لکه‌هاي پوستي نقش بسزايي داشته باشند.

2.مخلوطي از 2 عدد بادام پوست‌کنده و رنده‌شده، يک عدد سفيده تخم‌مرغ و نصف قاشق غذاخوري آب ليموترش درست کنيد. اين مخلوط را پس از هم زدن و يکدست كردن، روي پوست صورتتان بماليد و اجازه دهيد تا خشک شود. در حالي که اين ماسک طبيعي روي پوستتان است، با کسي حرف نزنيد و نخنديد تا روي صورتتان خشک نشود و پوستتان چروک نيفتد. پس از گذشتن 10 دقيقه، صورتتان را با آب خنک بشوييد و با حوله‌اي نرم آن را خشک کنيد. اگر اين کار را روزي يکبار، به مدت 10 روز انجام دهيد، مطمئن باشيد پوستي شفاف، زيبا و بدون لک خواهيد داشت.

3.  100 گرم برگ ريحان و نعناع خشک و پودر شده را با هم مخلوط کنيد. سپس کمي پودر زردچوبه و آب گل محمدي به آن بيفزاييد و خميري يکدست با آنها تهيه کنيد. اين خمير را يک روز در ميان به مدت 2 هفته روي صورتتان بگذاريد و هر بار هم پس از 10 تا 15 دقيقه، با آب ولرم آن را بشوييد تا پوستي صاف و بدون لک داشته باشيد.

4.براي از بين بردن لکه‌هاي قهوه‌اي روي پوست و جوشگاه‌ها، روزي يکبار به مدت 15 دقيقه، مخلوطي از عسل و پودر زعفران ساييده شده را روي لکه‌ها يا جوشگاه‌هاي خود بگذاريد.

5.قرار دادن مخلوطي از آب‌ليموي تازه، سير رنده شده يا پياز قرمز روزي 2 بار، به مدت 6 تا 7 هفته روي پوست، شما را از شر جوشگاه‌ها و لکه‌هاي قهوه‌اي روي پوست دست، صورت و کمر خلاص خواهد كرد.

6.هر شب مقداري روغن کرچک روي لکه‌هاي قهوه‌اي پوست صورت بماليد و در صورت امکان، صورتتان را با يک باند نازک، بانداژ کنيد تا روغن به بالش يا رختخوابتان ماليده نشود. اين کار را به مدت 2 تا 3 هفته انجام دهيد تا اثر معجزه‌آساي آن را در از بين بردن لکه‌هاي قهوه‌اي پوستتان ببينيد.

7.شير ترشيده حاوي اسيد لاکتيک است که مي‌تواند لکه‌هاي قهوه‌اي روي پوست را از بين ببرد، بنابراين اگر شير ترشيد،‌ آن را به جاي دور ريختن، روي صورتتان بماليد.

8.يك قاشق چاي خوري پودر دارچين را با يک قاشق غذاخوري عسل مخلوط کنيد و هر روز صبح پس از بيدار شدن و پيش از صرف صبحانه، آن را 20 دقيقه روي پوست صورت خود بماليد. اين کار خيال شما را بابت از بين رفتن سريع و آسان لکه‌هاي پوستي راحت مي‌کند.


7 راه براي انجام پيلينگ خانگي

1.پيش از هر چيزي، پس از پيلينگ پوست صورتتان، حتما از نرم‌کننده‌هاي ملايم استفاده کنيد تا دچار خشکي و ترک پوست نشويد. ضمن اينکه مواد مخصوص پيلينگ را هم نبايد اطراف چشم‌ها بماليد.

2.پس از پيلينگ پوست صورت، کمي خيار رنده شده روي پوست خود قرار دهيد تا التهاب و قرمزي ناشي از پيلينگ از بين برود.

3.توت‌فرنگي، حاوي اسيدساليسيليک است. اسيدساليسيليک، يکي از مهم‌ترين مواد تشکيل‌دهنده کرم‌هاي پيلينگ و ضدلک محسوب مي‌شود بنابراين مي‌توانيد کمي توت‌فرنگي رنده شده را با يک عدد سفيده تخم‌مرغ و 2 قطره روغن زيتون مخلوط کنيد و آن را به مدت 20 دقيقه روي پوستتان قرار دهيد. با اين کار از شر سلول‌هاي مرده و لکه‌هاي پوستي خلاص خواهيد شد و پس از 2 هفته پوستي نرم و شفاف خواهيد داشت.

4.کمي روشور (سفيدآب) را رنده و با مقداري آبليموي ترش مخلوط و خمير يکدستي درست کنيد. اين خمير را پيش از استحمام 15 دقيقه روي پوست صورتتان قرار دهيد. پس از شستن آن، مي‌بينيد تمام سلول‌هاي مرده پوستتان کنده مي‌شوند و صورتتان طراوت خاصي به دست مي‌آورد. اگر هفته‌اي يک يا 2 مرتبه، اين کار را انجام دهيد، تا حد زيادي از شر جوش‌هاي سرسياه، جاي جوش و لکه‌هاي پوستي خلاص مي?شويد.

5.يک عدد سفيده تخم‌مرغ را با 2 قاشق غذاخوري آب پرتقال مخلوط کنيد. اين مخلوط را 20 دقيقه روي پوستتان قرار دهيد تا اثر شگفت‌انگيز و طبيعي آن را در پيلينگ پوستتان ببينيد. سفيده تخم‌مرغ، حاوي آنزيمي به نام «ليسوزين» است که باکتري‌هاي سطح پوست را جذب مي‌کند و از بين مي‌برد. آب پرتقال هم حاوي اسيدسيتريک است. اسيدسيتريک سلول‌هاي مرده پوست را از سطح آن جدا مي‌کند و باعث ترميم پوست با سلول‌هاي تازه مي‌شود.

6.  5 قاشق غذاخوري آب سيب را با کمي ژلاتين آب‌شده مخلوط کنيد و اين مخلوط را 2 تا 3 دقيقه حرارت دهيد. پس از ولرم شدن، آن را 30 دقيقه روي پوست صورت خود بگذاريد و سپس با آب ولرم صورتتان را بشوييد. با اين کار، تعداد زيادي از سلول‌هاي مرده پوستتان جدا مي‌شوند و از بين مي‌روند.

7.  3 قاشق غذاخوري آب گوجه‌فرنگي را با 1 قاشق غذاخوري آب ليموترش و کمي پودر ژلاتين ساده مخلوط کنيد. سپس تمام کارهايي که در مورد قبل انجام داديد، درباره اين مخلوط هم انجام دهيد. شما مي‌توانيد براي از بين بردن سلول‌هاي مرده پوستتان، يک روز از اين ماسک و يک روز هم از ماسک آب سيب و ژلاتين استفاده كنيد.

منابع:موسسه فرهنگی ابن سینا

 



نوشته شده توسط parnia | لينک ثابت |دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:لایه برداری,پلینگ,,|


آخرين مطالب
خرید محصولات 18
جدیدترین محصولات
خرید محصولات 3
خرید محصولات 2
خرید محصولات 1
لاک ناخن
مراقبت از مو
چگونه بدون دکلره موها را روشن کنیم


موضوعات
مراقبت های پوستی درمان تیرگی دورچشم چه ضد افتابی یخریم پلینگ پف دور چشم دوست و دشمن پوست خشکی پوست رژیم هنرپیشه های هالیوود رژیم خوب برای پوست بد چگونه جای جوش را از بین ببریم مراقبت ازمو ایا گن لاغری موثر است دستگاه ها بخار موثرند رزیم شفاف سازی پوست چگونه جای جوش را از بین ببریم دارو جوان کننده پوست
پيوند وبلاگ

ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست وزیبایی و آدرس fshaya.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

آرشيو
آبان 1391
مهر 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
نويسندگان
نويسنده وبلاگ :
parnia
آمار سايت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS
لوگوي دوستان
موزيک و کد جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 44049
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content